Minggu, 05 April 2015

Kukuh kan malam in

Tuhan semoga ini benar.
Biar kan mereka senang terlebih dulu.
Cukup ku bertahan.
Kuat kan ku Tuhan.
Ku takan melepas kesendirian ku sebelum ku mampu memberi kan sesuatu untuk keluarga ku.
Ingin ku memberi tempat untuk mereka.
Ingin memberikan kehidupan yg layak untuk mreka.
Ku ikhlaskan masadepan ku untuk tertunda untuk mereka.
Bukan ku tak ingin.
Maaf kan aku jika stiap kali ada yg dekat dgn ku, menggap ku memberi harapan palsu.
Ku buka memberi harapan palsu.
Apa sanggup menunggu ku.?
Apa sanggup menerima ke adaan ku?.
Apa sanggup menerima keluarga ku?
Ini lah kehidupan ku.
Yang ku alami sampai sekarang tak ada yang mengerti.
Semoga ini yang terbaik.
Demi mereka yang ku sayang.
AKu lah penegak dr kluarga ku.
Aku lah yang harus berusaha untuk mereka.
Aku lah yg menjaga mereka.
Walau sekarang ku bukan satu" nya tulang punggung kluarga in.
Yang terpenting ku telah berusaha semaksimal mungkin untuk mreka.
Ku menyayangi mreka melebihi dari sapa pun.
Walau pun ku dekat dgn sapa pun. Aku bukan sperti mereka yang se usia ku.. Mereka adalah diri ku.
Ya Allah Ya Tuhan ku.
Semoga ini yang terbaik.
ku hanya mengharap kan Mu Tuhan.
Berikan lah berkah untuk ku.  Untuk kebhagaan kami. ^_^
Aamiin Ya Allah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar